הובלת דירות

לפני ההובלה

אנחנו באיתן הובלות מכירים לעומק את כל האספקטים של עבודת ההובלה ויודעים לבצע אותם במקצועיות. מה שאנחנו לא יודעים לעשות זה לקרוא מחשבות, ולכן אנחנו צריכים אתכם – שתיתנו לנו את המידע המלא והמדויק, כדי שנבוא מוכנים.

מה זה אומר? למשל…
– אם יש לכם מקרר ענק שלא עובר בדלת הכניסה, הגידו לנו מראש כדי שנביא מנוף ונוציא אותו מהמרפסת.
– ערכו רשימה מדויקת של הפריטים להעברה ואל תשאירו "הפתעות" לרגע האחרון.
– דעו מראש באיזו קומה נמצאת הדירה החדשה (נשמע מצחיק? אנחנו בשוק כבר יותר מעשר שנים, תאמינו לנו שראינו הכל…).

החליטו אם אתם רוצים לארוז לבד, או לתת לנו לטפל בחלק הזה יום לפני ההובלה. אחד מכל שלושה לקוחות, בערך, עושה בשכל ומשאיר לנו את עבודת האריזה. למה בשכל? כי כשאורזים לבד מתחילים להעלות זיכרונות מכל פריט, להתלבט, להעביר מפה לשם… ומה שיכול היה לקחת כמה שעות נמתח על פני שבועות. כמו כן, אריזה עצמית אינה מכוסה בביטוח, מכיוון שאין לנו דרך לדעת מה ארזתם ואיך. מעדיפים בכל זאת לבד? בכיף, אנו נספק לכם קרטונים חזקים ונקיים, ונמליץ לכם בחום לקרוא את הדף שהקדשנו לנושא האריזה.

יש לכם רהיטים גדולים שצריך לפרק? אנו נשמח לעשות זאת עבורכם (ואפילו להרכיב אותם בחזרה ביעד), אך בין אם תיעזרו בשירותינו או תעשו זאת לבד, הכל צריך להיות מפורק ומוכן להובלה.

אוקיי, הכל ארוז (חוץ, אולי, מהמיטה וכמה בגדים וחפצים אישיים שהשארתם בחוץ). היום הגדול הגיע. המובילים יתייצבו אצלכם בשעה שנקבעה ויבדקו שהכל תואם את ההזמנה שסוכמה מראש. בשעה טובה, אפשר להתחיל בתהליך ההובלה!

(לקוחות עסקיים – התהליך עבורכם קצת שונה, כמובן. אתם מוזמנים לקרוא עוד בדף לקוחות עסקיים)