הובלת דירות

תהליך ההובלה

צוות המובילים הגיע אליכם, בדק את תנאי השטח, ווידא שהכל תואם את ההזמנה – ומתחיל לארוז את מה שעוד נותר בחוץ. מזרנים ייעטפו בניילון נצמד למניעת לכלוך ורטיבות (חשוב במיוחד להובלות בחורף!) רהיטים ייעטפו ב"שמיכות הובלה" מיוחדות, ואם יש לכם רהיטים מיוחדים ויקרים, ספרו לנו על כך מראש ונדאג שהם יקבלו טיפול אח"מים עם קרטון גלי, ניילון פצפצים ועוד – כפי שהם נארזים לשילוח בינלאומי.

זה הזמן להעמיס את המשאית. הכלים הנכונים עושים חצי מהעבודה, ולכן בצי הרכבים של איתן הובלות יש משאיות עם דופן הרמה הידראולית, וכל הרכבים מצוידים בעגלות לניוד מהיר ובטוח של הארגזים. במקרה הצורך, יש לנו גם מתקני תליה ייעודיים להובלת בגדים, שנעטפים בניילון נצמד להגנה על הבד ומאפשרים פריקה מהירה ישר לארון.

שימו לב: מה שלא ארוז לא ייכנס למשאית, ואנחנו לא מבצעים עבודות חשמל וקידוחים, לא במוצא ולא ביעד.

מוכנים לצאת לדרך? כל כלי הרכב שלנו מצוידים במערכות ג'י-פי-אס, שמסייעות לנו להגיע מהר לכל יעד, בלי עיכובים וטעויות. לרשותכם עומדים גם רכבי גיבוי, למקרה של תקלה טכנית. זהו גם השלב שמכוסה בפוליסות הביטוח של כל המובילים. עם ההגעה ליעד, אנשינו יבדקו את התנאים לוודא שהמידע שנתתם היה מדויק ושאפשר להתחיל בפריקה. אחרי שתסגרו את עניין התשלום הם יבצעו את הפריקה בפועל, באותה זריזות ויעילות כפי שביצעו את ההעמסה. בסיום הפריקה, אתם מתבקשים לבדוק את המשאית ולאשר באופן אישי ששום דבר לא נשכח מאחור. הכנתם טיפ?

אגב, חלק מעבודות ההובלה אינן ישירות, אלא מבצעות "עצירת ביניים" לאחסון זמני. לדוגמה, אם אתם צריכים לצאת מהדירה הישנה ועוד לא קיבלתם את המפתח לחדשה. אנחנו מתורגלים למקרים כאלה, ואפילו מספקים שירותי אחסון איכותיים ומיוחדים במינם, עליהם תוכלו לקרוא בדף "אחסון".