על חברת איתן הובלות

על החברה

חברת איתן הובלות הוקמה בשנת 1999, ומתמחה בפתרונות שינוע והובלה כוללים, בכל קנה מידה, ללקוחות פרטיים ועסקיים ברחבי הארץ. התמחות זו כוללת העברה בטוחה, אמינה ומהירה של כל סוגי התכולה (כולל ריהוט עתיק ויקר-ערך), הובלת משרדים

איתן הובלות גאה להיות בין החברות המובילות (תרתי משמע) בתחומה, על כל הנובע מכך. כשאתם מדברים איתנו, אתם מדברים עם משרד מסודר שיש לו כתובת, לא עם הסלולרי הפרטי של נהג משאית שמחזיק ביד השניה את ההגה. העבודות שלנו בשטח מנוהלות על ידי סדרני עבודה, ולפרויקטים העסקיים אנו שולחים נציגים להדרכות ובדיקות מקדימות, מנהלי עבודה ומנהלים לוגיסטיים. בקיצור, עם איתן הובלות תמיד יש ויהיה לכם עם מי לדבר – לפני ההובלה, במהלכה ואחריה.

משרדי החברה ממוקמים בקיבוץ עין שמר, ומהם מנוהל צי מקצועי של טנדרים, משאיות ומנופים בגדלים שונים. עשרות עובדי החברה – נהגים, מובילים, מנהלי עבודה ועוד – הינם אנשי מקצוע וותיקים ומנוסים, כחול-לבן, אשר עובדים תחת פיקוח מתמיד ונושאים באחריות אישית על מלאכתם.

לנו באיתן הובלות יש ניסיון מוכח ועשיר בהובלות מכל הסוגים, הובלות דירות, הובלות משרדים וכל סוגי שרותי ההובלות. בין לקוחותינו המפורסמים תמצאו את תדיראן, קריסטל, משרד הבריאות ועוד (ראו ברשימת הלקוחות שלנו). אנו שמים דגש מיוחד גם על היחס, סטנדרט השירות, הוגנות ושקיפות מרבית כלפי הלקוח, כפי שתוכלו להתרשם באתר זה.

אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם חברות ביטוח גדולות ומוכרות, ומבטחים את עבודות ההובלה שלנו, על כל מקרה שלא יבוא, בביטוח מקיף (קראו עוד על נושאי הביטוח בדף הובלה).

שירותים נוספים לעל החברה
בין לקוחותינו
לקוחות ממליצים
מכתבי לקוחות ממליצים