הובלות בבנימינה

הובלות בבנימינה

בבנימינה כבר כולם יודעים, בית או דירה עוברים רק עם איתן הובלות, חברת ההובלות בבנימינה. אז מה שונה חברת איתן הובלות מיתר חברות ההובלות?

 

הובלות בבנימינה והסביבה

'איתן הובלות' בבנימינה, פועלת נאמנה מעל לעשור בבנימינה. החברה מחוייבת לתושבי בנימינה והסביבה ומבצעת את רוב מעברי הדירה באזורנו ואף חשוב יותר-מבצעת הובלות על הצד הטוב ביותר. חברתנו ביצעה קפיצת מדרגה בשנים האחרונות והפכה לאחת מחברות ההובלה הגדולות במדינה ובכך מובילה את השרות והחדשנות למקומות חדשים, עם מתן דגש אמיתי על נושא השרות.

אנו יודעים כי בשוק ההובלות יש לא מעט "חאפרים"-מובילים עצמאים אשר לא דואגים לתת שרות הוגן וטוב. בנוסף אנו יודעים כי אותם מובילים "חאפרים" נותנים מחירים מאוד נמוכים . אך אין הובלה זולה, אלא יש הובלה טובה ו/או גרועה. בהובלה טובה משלמים מחיר מלא ומקבלים שרות מלא, ואילו בהובלה גרועה גם משלמים בסוף מחיר מלא (מוביל לעולם לא יעבוד בחינם, הוא יתן מחיר נמוך וביום ההובלה הוא ידאג לעלות את המחיר ) וגם מקבלים שרות גרוע ולא טוב. שימו לב והיזהרו! אם זה זול מידי ואם זה מחיר מפתיע אז מצפה פה הפתעה.
באיתן הובלות הכול תחת קורת גג אחת:
הובלות בתים ודירות, שרותי אריזה, סידור לאחר ההובלה, אחסנת תכולה, מנוף, פרוקים והרכבות ועוד

 

הובלה מקצועית בבנימינה לבית שלך

הובלה בבנימינה עם איתן הובלות מתחילה בהצעת המחיר. לצורך כך בנינו מחשבון עלויות הובלה באתרנו ובנוסף במידת הצורך אנו שולחים נציג עד לביתכם על מנת לתת הצעת מחיר.
לאחר שקובעים תאריך הובלה, אנו נגיע יום לפני לארוז את הבית. לאלו שלא הזמינו שרותי אריזה, אנו נספק קרטונים לפני ההובלה בכדי שתוכלו לארוז לבד. ביום ההובלה יגיע צוות כחול לבן, אנשים עם תודעת שרות גבוהה אשר עוברים אצלנו הכשרות. הצוות יגיע בשעה שנקבעה עמכם מראש, ומיד יתחילו לעטוף את הריהוט שמצריך עיטוף. לאחר העיטוף נעמיס את התכולה וניסע לביתכם החדש. שם הצוות ידאג להניח את כל הקרטונים והריהוט בחדרים השונים בבית, זאת על פי הנחיה שלכם. מיד בסיום ההובלה הצוות ידאג לפנות את כל חומרי העיטוף ולהשאיר לכם בית נקי ומסודר.

 

שירותי אריזה לקראת ההובלה בבנימינה

מה היא אריזה? למה צריך שיארזו לי? במה זה יותר טוב מהאריזה שלי?
בימינו החיים מאוד צפופים, לפעמים אנחנו מוצאים את עצמנו במרדף אחרי הזמן. בבוקר להכין את הילדים,מיד אחר כך עבודה,חוזרים לילדים ולבית וכך סביב השעון. פשוט אין זמן לעשות את הדברים היום יומים, אז בטוח שלא משימות חדשות בנוסף. כאשר כבר החלטתם לבצע את האריזה בעצמכם, אתם צריכים לארוז כבר כחודש לפני המעבר ולאט לאט הבית מתמלא בקרטונים, כך שאין מקום לזוז. ושלא נדבר על מצבים בהם נארזו כבר דברים שאתם עוד צריכים לפני ההובלה ואז מתחיל החיפוש אחר הפריטים. לבסוף כבר מצטערים שלא הוזמנה אריזה.

האריזה ב'איתן הובלות' לרוב תתבצע יום לפני ההובלה- יגיע צוות אורזים ואורזות אשר בתוך כמה שעות יארזו את כל תכולת הבית, בצורה מיקצועית ובטוחה. אל דאגה, ניתן לישון בבית גם אחרי האריזה, כל שצריך הוא להכין מזוודה עם כל הדברים שאתם צריכים לאותו היום ולהודיע לאורזים על כך. האורזים ישאירו לכם מצעים ואת תכולת המקרר. ביום ההובלה צוות ההובלה יגיע מוכן להשלים את האריזה ובכך אתם אפילו נהנים יותר מההובלה.
אל תשכחו איתן הובלות שלכם ובשבילכם…

 

שירותים נוספים להובלות בבנימינה

מחיר הובלה בבנימינה
איך ניבחר מוביל בבנימינה
עלות הובלה בבנימינה
הובלה קטנה בנימינה