שרותי הובלות בכל הארץ

הובלות

רוב האנשים לא עוברים דירה לעתים קרובות. למעשה, רוב הסיכויים שזה המעבר הראשון שלכם, וטבעי שיהיו לכם ספקות וחששות. אז כדי לעזור לכם להבין בפני מה אתם עומדים ולהתכונן על הצד הטוב ביותר, הנה הדברים העיקריים שאתם צריכים לדעת בנושא ההובלה:

 

כמה עולה הובלה?

המחיר מבוסס על פרמטרים רבים. האם יש הרבה תכולה או מעט? עוברים למקום קרוב או רחוק? האם יש גישה נוחה לדירה במעלית, או שצריך מנוף חיצוני? האם אתם אורזים לבד או נעזרים בשירותי האריזה המקצועיים שלנו? האם אתם זקוקים לשירות אחסון לתקופת המעבר? בגלל המורכבות הזו אי אפשר לתת מחיר אחיד לכולם, אך אנחנו מעמידים לרשותכם מחשבון אוטומטי ("הצעת מחיר בקליק") שיאפשר לכם לקבל אומדן טוב למחיר הסופי. אנא קחו בחשבון גם טיפים למובילים כמקובל בענף – בין 50 ל-150 ש"ח לכל מוביל.

 

שימו לב, איתן הובלות הינה חברה רצינית שלוקחת אחריות על עבודתה, ולכן אנחנו לעולם לא עובדים "בשחור". כל התמחורים שלנו כוללים מע"מ כחוק.

 

למה לכל מוביל יש מחיר אחר ואיך לבחור ולהבין את המחיר?
כיצד נקבע מחיר ההובלה?
כמה עולה הובלה ?
מחיר הובלות
כיצד מבצעים הובלה טובה?

צרו עימנו קשר עוד היום 074-7033123

 

מי מטפל ושומר על כל החפצים היקרים שלי?

אנחנו יודעים שזה לא פשוט, להפקיד את כל הריהוט והחפצים שלכם בידיים של אחרים, בין אם מדובר ברכוש שעולה הרבה כסף ובין אם בפריטים בעלי ערך נוסטלגי. כל העובדים של איתן הובלות הינם אנשי מקצוע ישראלים מנוסים, שהודרכו היטב ומבצעים את מלאכתם תחת פיקוח. גם צי הרכב שלנו עדכני ומותאם למגוון משימות ההובלה שאנו מבצעים.

 

איך מתבצעת ההובלה?

ראשית, אנו ממליצים לבדוק מראש מה בדיוק אתם צריכים להעביר (מספר חדרים, מוצרי חשמל, חפצים חריגים וכו'), ולאסוף כמה שיותר מידע על המוצא והיעד שיכול לעזור למובילים להתכונן. לאחר מכן, דברו איתנו ונתאים לכם את חבילת השירותים האופטימלית והמשתלמת עבורכם. האריזה בפועל מתבצעת יום לפני ההעברה, ולמחרת כבר תהיו עם חפציכם בביתכם החדש. ללקוחות עסקיים וגדולים אנו מעניקים שירותי בדיקה, הדרכה וייעוץ מראש, ומתזמנים את ההובלות כך שהאלמנטים החיוניים לעסק יועברו ראשונים ותוכלו לחזור לעבודה בהקדם האפשרי.

 

ואם יקרה, חלילה, משהו בדרך?

ביצוע מושלם של העבודה חשוב לנו ממש כמו לכם, אבל בואו נהיה ריאליים – למרות הניסיון הרב שלנו והרקורד המוצלח, לעתים רחוקות קורים בכל זאת דברים שאינם בשליטתנו. לכן, אם תיתנו לנו לבצע את האריזה, נוכל להציע לכם ביטוח על העברת התכולה שיבטיח לכם שקט נפשי. חשוב מאד להיות מודעים מראש לתנאי הפוליסה: למשל, חברות הביטוח אינן מכסות הובלה של יצירות אומנות, כדים ועציצים, ואין זה משנה עם איזו חברת הובלה תבחרו לעבוד.

 

הובלת משרדים

חברת איתן הובלות מציעה גם שירותי הובלת משרדים ומאפשרת לכם להוביל את העסק שלכם בצורה נוחה, בטוחה ומשתלמת. צוות המובילים המקצועיים שלנו יובילו את המשרד שלך בצורה המקצועית ביותר.

 

לפרטים נוספים על ביטוח התכולה ותהליך ההובלה לחצו כאן >>

 

חברת איתן הובלות מעניקה שירותי הובלה בכל חלקי הארץ