שירותי אחסנה

שרותי אחסנה

הובלות הן לא תמיד ישירות מנקודה א' לנקודה ב'. לפעמים, יש צורך גם באחסון זמני של התכולה באמצע הדרך. רוב חברות ההובלות אינן מספקות שירותי אחסנה, והדבר גורם להרבה התרוצצות בין המובילים למאחסנים ולתופעות לא נעימות של זריקת אחריות. לא אצלנו!

לאיתן הובלות יש בדיוק את הפתרון עבורכם: שירותי אסנה אמינים ונוחים של החברה עצמה, לטווחי זמן קצרים וארוכים. אתם (או המקצוענים שלנו) אורזים את החפצים והרהיטים ממש כמו להובלה רגילה, והם מובלים אל מכולות האחסון המיוחדות שלנו בקיבוץ עין שמר.

המכולות מספקות פתרון אחסון בטוח ונוח במיוחד. הן ממוקמות במתחם ייעודי, מצויד במערכת אזעקה ובמצלמות, שמחובר למוקד אבטחה – וזאת בנוסף על סיורי האבטחה השגרתיים של הקיבוץ ועל שעריו שנסגרים בלילות ומאוישים בשומרים. לחצו כאן לטופס חברת האבטחה.

מכולות האחסון הינן מכולות ימיות, מהסוג שמשמש לייבוא מחו"ל של מכשירי האלקטרוניקה שיש לכם בבית. הן נסגרות היטב ואינן מאפשרות חדירה של עכברים ומזיקים אחרים פנימה, כפי שקורה במחסנים רגילים.

מעל המכולות הקמנו גג, ששומר על התכולה היקרה שלכם מחום ומרטיבות, ואפילו דאגנו לרתך את המכולות זו לזו כדי לא תהיה שום אפשרות "להרים" אחת מהן.

 

מעוניינים בביטוח התכולה בזמן האחסון?

אין בעיה! ראשית, אם מדובר בתכולת דירה, דברו עם המבטח שלכם – קיימת אפשרות להעביר את ביטוח הדירה עצמו ולהחיל אותו על האחסון הזמני. אנו מציעים גם אופציה לביטוח משלנו, עבור תכולה בערך של 100,000 ₪ לכל הפחות, ולתקופה של מינימום חודש (תקופת האחסון בפועל יכולה כמובן להיות קצרה יותר). הביטוח כפוף כמובן לתנאי הפוליסה – צרו קשר לפרטים נוספים.

שימו לב: במטרה לשמור על הרכוש שלכם ושל אחרים, אין להעביר לאחסנה במכולות מוצרי מזון, חומרים דליקים או נפיצים וחומרים מסוכנים אחרים.
איתן הובלות ואחסנה בשרון

 

שירותים נוספים לאחסנה

אחסנה בשרון
אחסנה בזכרון יעקב
אחסנה בנורדיה
תהליך האחסון
איך לבחור שרות אחסון?
באילו מקרים כדאי לאחסן?
המלצות על אחסנה ידיעות אחרונות