סידור הבית

סידור הבית לאחר הובלה

בפרסומות אוהבים להראות לנו זוג צעיר בדירה חדשה, מבסוטים מהחיים כשכל הארגזים סביבם עדיין סגורים. במציאות זה לא עובד ככה. יש אנשים עסוקים שצריכים לקום למחרת מוקדם לעבודה. יש משפחות עם ילדים קטנים שזקוקים לטיפול והשגחה. יש אנשים שצריכים, פיזית, עזרה מסוימת בפריקה. עבור כל אלה, וגם בשביל מי שלא רוצה לעבוד קשה מדי, אנו מציעים את שירות הסידור – פטנט שתפס בחו"ל ומתחיל לתפוס לאט-לאט גם בארץ.

כמו כל השירותים שלנו, גם זה מתבצע בתיאום מראש. ביום ההובלה, או יום למחרת (בהתאם ללוח הזמנים), מגיע צוות מיומן של איתן הובלות ומבצע פריקה ראשונית של כל הארגזים. אנו משתדלים שאנשי הצוות הזה יהיו אותם אנשים שארזו את הארגזים מלכתחילה, כדי להבטיח היכרות עם התכולה ויעילות מקסימלית בעבודה.

בתוך שעות ספורות, התכולה תוצא מהארגזים ותפוזר בבית. הפיזור לפי חדרים ותוכן יבוצע, כמובן, בשיתוף פעולה והתייעצות איתכם. עם זאת, לא מדובר בסידור מלא וסופי, אלא פשוט בהבאה של הבית החדש למצב של פעילות סדירה: כלי המטבח במטבח, הצעצועים בחדר הילדים וכן הלאה. כך, בסיום היום המפרך שעבר עליכם, תוכלו ללכת לישון ולהסתדר בבוקר בלי לשבור את הראש באיזה ארגז נמצא פריט מסוים ונחוץ. לאחר מכן תוכלו, בזמן ובנוחות שלכם, לארגן כל דבר קטן במקום האופטימלי עבורכם.

עלות שירות הסידור מחושבת לפי מספר העובדים ושעות העבודה הדרושים.