הובלות לעסקים

לקוחות עסקיים

הובלה למטרות עסקיות היא מומחיות בפני עצמה, ולא כל מי שיכול להוביל תכולת בית מתאים גם להעברת תכולה עסקית ומטענים. לאיתן הובלות יש את הציוד והניסיון הדרושים כדי להעניק לכם, בתי העסק והחברות, את שירותי ההובלה והשינוע הטובים והאמינים ביותר לכל מטרה, שיעמידו אתכם על הרגליים במקום החדש בזמן הקצר ביותר.בנוסף לאיתן הובלות יש תקן iso 9000

אנחנו מבינים איזו חשיבות יש, מבחינתכם ומבחינת הלקוחות שלכם, למעבר מהיר ואמין. לכן, אנו מציעים לכם לא לסמוך רק על המילה שלנו: צרו קשר ונעביר אליכם רשימת לקוחות עסקיים ממליצים (אפשר לראות המלצות גם בקישור למטה). אחרי שתשתכנעו, חיזרו אלינו שוב – והמומחים שלנו יתאימו עבורכם את חבילת השירותים האופטימלית במחיר הוגן.

שימו לב כי הובלנו חברות ומפעלים מהגדולים ביותר עמדנו בצורה הכי טובה ומקצועית בכל אתגר שעמד מולינו אנו בעלי ניסיון וידע שיוביל אתכם בצורה נוחה בטוחה ומהירה למקום החדש אז עם אתם מחפשים הובלת משרדים, הובלת מחסנים לוגיסטיים, הובלת עסק, הובלת מיכשור עדיין, ואו כל פרויקט אחר נשמח לתת לכם מענה מהיר ומקצועי. אנחנו פה בשבילכם 0747033123 איטתן הובלותץ המומחים שלכם.

בין לקוחותינו בתחום העיסקי ניתן למצוא את

– משרד הביטחון
– תדיראן משרדים
– ארנסון חברה לבניה
– רפאל מערכות לחימה מתקדמות
– משרד הבריאות
– משרד לפיתוח הנגב והגליל
– מוזיאון ישראל ירושלים

 

השירותים שאנו מציעים לעסקים, משרדים וחברות

הובלת משרדים
– הובלת ציוד יקר ומעבדות
– העברת ארכיונים, קומפקטוס וכספות
– כלים מותאמים להעברת מחשבים ולעבודות מיוחדות נוספות
– עבודה עברית ואישורים רשמיים לעבודות רגישות
– צי רכב ייעודי וצוות מובילים גדול ומנוהל

בקישורים הבאים תוכלו למצוא מידע נוסף על תהליך ההובלה ללקוחות עסקיים, ונשמח לספק לכם פרטים נוספים בפניה ישירה דרך דף "צרו קשר".

שירותים נוספים ללקוחות עסקיים
הכנות להובלת העסק
הובלות משרדים
הובלת משרדים בשרון
מעבר משרד בקלות