הובלות משרד טיפים והמלצות

בשורות שלפניכם מספר טיפים והמלצות ידידותיות עבור מי מביניכם שמתכנן בקרוב לעבור למשרד חדש. מעבר למשרד חדש מחייב תכנון מקדים והיערכות מתאימה, הדבר החשוב ביותר הוא לפנות לחברה המתמחה בשירותי הובלות משרד שמסוגלת להעניק מענה הולם ומיידי עבור כל סוגיה שעשויה להתעורר במהלך המעבר. חברת איתן הובלות היא הכתובת המקצועית ביותר עבורכם, וזאת כמובן אם ברצונכם ליהנות ממעבר נוח מהיר קל ופשוט. אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולהעניק לכם עוד עתה שירותי הובלה ברמה הגבוהה ביותר.

לאחר שהתקבלה ההחלטה בנוגע לחברת ההובלות, איתה בחרתם לעבוד במסגרת המעבר למשרד חדש, מומלץ מאד לבנות תכנית מעבר. מכיוון שמדובר במעבר למשרד חדש, אזי ישנה חשיבות הרבה יותר גדולה לכל הנושא של תכנון הזמנים בצורה מדויקת ונכונה. לשם כך אנו ממליצים לכם לערוך רשימה מסודרת בתוך מחברת "המעבר" שתכלול את כל הפרטים שעליכם להעביר ובמקביל השתדלו להקצות זמן נכון עבור כל שלב בתהליך המעבר.

 

לפני הובלת משרד

על מנת להימנע מהפסדים כספיים, ובמטרה לאפשר לעסק לחזור לתפקודו השוטף במינימום זמן, יש להקצות זמנים בצורה ריאלית עבור כל שלב בתהליך הובלות משרד, וכמובן להשתדל לעמוד בלוחות הזמנים שנקבעו עד כמה שניתן. איתן הובלות מאפשרת לכם ליהנות מתהליך עבודה משותף, בו תהיו מעורבים ושותפים מלאים במסגרת תכנון לוחות הזמנים של המעבר הקרוב. בשלב הבא חשוב לבחור בשיטת מעבר רצויה, כך למשל עבור הובלות משרד קטן, לא תמיד נזדקק לשירותי הובלות של חברה גדולה ונוכל לעשות זאת בכוחות עצמנו.

 

שיתוף פעולה עם צוות המשרד

לאחר שהתקבלה ההחלטה באשר לשיטת המעבר יהיה עליכם להתמקד בכל הנושא של אריזת ציוד המשרד. שלב האריזה בכל תהליך כמעט של הובלות משרד גורם לחריגה בלוחות הזמנים ועל כן יכול להוביל להפסדים כספיים בלתי מתוכננים. מומלץ לקחת בחשבון את העובדה שאריזת ציוד המשרד עשויה להימשך זמן רב ועל כן חשוב לחלק את העבודה בצורה יעילה בין כל עובדי המשרד במדיה ובחרתם לעשות שימוש בעובדים אלא במקום להשכיר שירותים מחברת הובלה.