הובלה בטוחה

כיצד מבצעים הובלה טובה ובטוחה

אנו נסביר היום איך מגעים למצב שביום ההובלה אין ויכוחים וההובלה עוברת חלק וללא שום נזקים ובעיות
אז כך טיפה פרטים אלינו בטח כבר ראיתם כמה עמודים באתר שלנו וכבר ניכנסתם טיפה לעינינים , ועים לא אז תכנסו לעוד כמה עמודים ותלמדו אלינו יותר ואנחנו פה גם ניתן כמה מילים איתן הובלות ואחסנה קיימת כבר מעל לעשור חברתינו משלבת את כל השרותים הנילווים בהובלות כגון הובלה בתים, הובלה דירות , שרותי אריזה מתקדמים , עיטוף לפני מעבר הדירה , שרותי סידור פריקה לאחר המעבר , אחסנה לכל תקופה ולכל כמות , מנופים , ונגרות בעצם חברתינו נותן כל שרות שנוגע בתחום ההובלה . במהלך הזמן ביצענו עשרות אלפי הובלות כאשר שרות טוב ולקוח מרוצה הם קו המנחה שלנו , וזה סוד ההצלחה באיתן הובלות ואחסנה אנחנו יודעים למה אתם מצפים ואנחנו גם יודעים לספק את זה אנחנו יודעים איך להיתנהל מול הלקוחות שלנו ואנחנו גם יודעים שכשהלקוחות שלנו מרוצים הם מחזירים לנו בהאבה המון המלצות המון לקוחות נוספים והם תמיד אבל תמיד חוזרים אלינו גם לקוחות שכבר עברו איתנו יותר מ 7 פעמיים שונות גם העסקים שלהם עוברים איתנו ואנחנו רוצים גם לתת לכם שרות אנחנו רוצים אותכם כלקוחות ממליצים שלנו אז מפה באו ניתקדם טיפה לאיך מבצעים הולבה טובה איך מסיימים הכל עם חיוך על הפנים.

איך להכין את הבית לפני מעבר?

אז כך סגרתם הובלה איתנו אך החלטתם לארוז את הציוד בכוחות עצמכם . נהדר פה נסביר לכם את השלב הראשון להובלה טובה ,שלב זה תלויי מאוד בכם ולמה ? כי התחלה של הובלה טובה זה האריזה שלה כאשר מוביל נינס לבית הוא מגיע מוכן להובלה אז תשאירו את המצב כך אל תכינו לו הפתעות כמו מדפים מלאים בדברים שלא נארזו אל תתנו לו להיכנס לבית שהסיפרייה עדין מלאה בספרים פשוט מאוד תארזו טוב אריזה טובה זה תחילתה של הובלה מצויינת

יום ההובלה מה אנחנו צריכים לעשות?

הגעתם ליום ההובלה מה התפקיד שלכם ? כן יש גם לכם תפקיד בהובלה הוא לא גדול אבל הוא חשוב אז כך תבינו גם למובילים לא כל כך נעים להיכנס לבית חדש ולאנשים חדשים ולהתחיל לעבוד בסביבה חדשה אז גם למובילים יש כמה דקות עד שהקרח נישבר, והקרח צריך להישבר ולמה בעצם? דמיינו את עצמכם בסביבת עבודה שהקרח נישבר נכון שאתם יותר יעילים נכון שכיף אז אתם נותנים מהלב אותו הדבר המובילים תהיו נחמדים איתם תציאו להם שתייה קרה ותנו להם לעשות את העבודה שלהם יש להם המון ניסיון אל תלמדו אותם איך לעשות ומה לעשות זה טיפה מפריע שעומדים על הראש וזה גם יכול להוביל לתוצאות שאתם לא רוצים תנו למובילים להוביל בסוף אתם תהיו שמחים מאוד הצוותים שלנו כולם יוצאי צבא כולם טובים ומיומנים תנו להם את סביבת העבודה שלהם ואתם בסוף גם תודו להם.

 

ההובלה הסתיימה מה עושים עכשיו?

אז המובילים סימו את העבודה שלהם מה נישאר לכם ? עם לא הזמנתם את שרותי הסידור לאחר ההובלה אז נישאר לכם עוד הרבה ,אבל רגע לפני שאתם משחררים את המובילים תעשו סיבוב בבית תבדקו שהכל הונח במקום כמו שצריך להיות כמו שאתם רוצים ועם לא פנו לראש צוות ההובלה ובקשו ממנו הוא ישמח לעשות הכל . סיימתם בתוך הבית צאו החוצה לכו למשאית תבדקו שלא נישאר כלום במשאית יכול להיות מלחץ של העבודה שהמובילים לא שמו לב ןנישאר משהוא במשאית לכן החובה היא אליכם צאו ותבדקו המובילים ייבאו איתכם ויבדקו ביחד איתכם סיימתם אתם יכולים לשחרר את המובילים

אבל ממש הדבר האחרון לא לשכוח לתת טיפ לעובדים נהוג לתת בין 50 – 150 שח לכל מוביל בהתאם לגודל העבודה ולשביאות רצונכם מהמובילים עצמם עכשיו שימו לב טיפ כשמו כן הוא טיפ הוא טיפ ואינו חובה מוביל שלא היה עדיב שלא עזר מספיק שלא היתנהל טוב לא מגיע לו טיפ אסור לתת טיפ למוביל לא טוב גם כשלא מרגישים נעים עם זה חייבים להתמיד בזה ולמה ? כי מוביל שלא קיבל טיפ ילמד איך לפעול בפעם הבאה אך עם הוא קיבל טיפ אז מה בעצם יתן לו את המוטיבציה ?

אז כמו תמיד בלי הרבה שאלות וללא שום עיכובים אנחנו כאן מחכים איתן הובלה ואחסנה 074-7033123