הובלת משרד

מתכננים להקים משרד חדש, לעבור מזה הישן למשרד חדש ומשופץ? אז ראשית המון מזל טוב, אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולהקל עליכם את המעבר עד כמה שניתן ובכלל להתחיל מחדש בצורה הטובה המהירה והנוחה ביותר. מעבר למשרד חדש, מחייב ראשית את הובלתה של כל תכולת המשרד הישן למבנה החדש, ולשם כך יש צורך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בנושא של הובלת משרד. סיוע חיצוני מקצועי זה נדרש שכן הובלות מהסוג האמור מחייבות זהירות כפולה לנוכח הציוד הרגיש שמצוי לרוב במשרדים.

ברוב המשרדים כיום מצוי ציוד מאד רגיש כאמור, ואתם כבעלי משרדים וודאי מודעים לכך, בין אם מדובר בארונות תקשורת, מכונות צילום, מחשבים ושרתי מחשבים, מכשירי סריקה ופקס, טלפונים ועוד מגוון אמצעים המחייבים אקסטרה אמצעי זהירות בכדי להימנע מאי אלו פגיעות בתפקודם התקין. כמו כן ברוב המשרדים מצויה המון ניירת חשובה הכוללת אינפורמציה רבה שבלעדיה אי אפשר לתפקד במשרד. שירותי הובלת משרד דרך החברה של איתן הובלות יבטיחו לכם שכל הפריטים האמורים יועברו בצורה הבטוחה ביותר.

 

עוברים משרד בקלות

הובלת משרד חייבו להיעשות על ידי חברה מיומנת ומנוסה דוגמת החברה של איתן הובלות, מעבר לכך חשוב גם שההובלה תתבצע במהירות ובקלות מרבית. חשוב להקפיד על עבודה מהירה וקלה על מנת לא לפגוע לאורך זמן רב בפעילות השוטפת של המשרד במסגרת העבודה מול הלקוחות. הובלות משרדים יתחילו בהעברת כל הפרטים החיוניים להמשך עבודה רציף ותקין, לרבות עמדת המזכירות או חדר המנכ"ל לצורך העניין. חברת איתן הובלות מתמחה בהובלות משרדים ומבטיחה לכם עבודה מהירה דרך זהירות מקסימאלית.

 

הובלה בטוחה של המשרד

הובלת משרד בנוסף חייבת להיעשות דרך תכנון מוקדם על מנת לשמור על הסדר והארגון במהלך העבודה. לשם כך מומלץ לוודא שהמובילים ידעו בדיוק מה ישנו בכל ארגז ולאן הוא מיועד להגיע. חברת איתן הובלות מודעת לחשיבות נושא הסדר והארגון ומקפידה תמיד לבצע תכנון מוקדם עבור כל הובלה של משרד. תכנון זה כולל ביקור במשרד החדש והישן, הערכת סדר הגודל של ההובלה ותכנון השלבים שלה בהתאם לצרכי הלקוח.