הובלות בפרדס חנה

הובלות בפרדס חנה

איתן הובלות ואחסנה, חברת ההובלות הוותיקה והטובה ביותר באיזורינו. אנו פועלים כבר מעל לעשור, במהלך הזמן הזה ביצענו מעברי דירות גדולים וקטנים, הובלות לעסקיים בפרדס חנה ואפילו משרדים. למרות שבאיזרנו אין הרבה משרדים, אבל אלה שכן קיימים בחרו לעבור איתנו. למה כולם בפרדס חנה בוחרים לעבור דירה ואו בית עם איתן הובלות? אז כך, ראשית עם הניסיון בא האיכות, עם הגדילה בא השרות המקיף, ועם הזמן אנו פה יותר ויותר בשבילכם.

 

הובלת דירות בפרדס חנה

בחברת איתן הובלות ניתן למצוא שרותים נוספים כגון אריזת בתים, עיטוף ריהוט מיוחד, שרותי מנוף, שרות סידור לאחר ההובלה, שרות פרוקים והרכבות של מיטות שולחנות ארונות וכל מה שצריך בעצם. בנוסף לחברתינו מתחם אחסנה היחידי באזור אשר שוכן בקיבוץ עין שמר, ממש מעבר לפינה. האחסנה שלנו בתוך מכולות עם אזעקה, מצלמות, מוקד וחשוב מכל גג נוסף מעל כל מכולה, למנוע בעיות חום ורטיבות.
העובדים שלנו כולם כחול לבן, בעלי מקצוע לאחר צבא שעוברים אצלנו הדרכות ולימוד מקיף על העברת הציוד בצורה בטוחה, עיטוף נכון לריהוט וגם צוות האורזים שלנו מקבל הדרכות שוטפות על אריזה נכונה יעילה ומסודרת.

 

ניסיון עשיר בהובלות בפרדס חנה והסביבה

אז אם אתם בפרדס חנה והסביבה עוברים דירה בית ואו עסק, אתם במקום הנכון! בשבילכם אנו נעשה הכל על מנת שתהיו מרוצים מההובלה ומהשרות המקיף שלנו, אנו פה שלכם ובשבילכם, איתן הובלות ואחסנה פרדס חנה. לצוות המובילים של איתן הובלות יש ניסיון רב בהובלות בתים ודירות בפרדס חנה ומנוסה בכל סוגי ההובלות בפרדס חנה והסביבה. אנו מכירים כל רחוב וכל סימטה במושבה ובכל הסביבה ונשמח להעניק לכם שרות מקצועי בהובלה שלכם.

לכל שאלה, ייעוץ או הצעת מחיר אתם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון: 074-7033123
או לקבל הצעת מחיר על הובלה בפרדס חנה בקליק און ליין.

תוכלו לקבל מידע גם על הובלה קטנה בפרדס חנה