שירותי אריזה

אריזה מקצועית

מעבר לניסיון ולהבנה המקצועית, לאורזים המקצועיים של איתן הובלות יש יתרון אחד חשוב מאד: אין להם זיכרונות סנטימנטליים מכל פריט, כמו שיש לכם. לכן, הם מסוגלים לתקתק את העבודה ולארוז את הבית כולו בתוך שעות ספורות.

אם תבחרו בשרות אריזה מקצועית לפני ההובלה, הצוות יגיע אליכם ביום שלפני ההובלה עם כל החומרים והציוד הדרוש: קרטונים, ניירות אריזה (שאינם מלכלכים כמו נייר עיתון), מסקינג טייפ, "פצפצים" ועוד. האריזה תתבצע, בעיקרון, לפי חדרים: מטבח, סלון, חדר ילדים וכו'.

חפצים גדולים יותר, כגון רהיטים ומוצרי חשמל גדולים, ייעטפו בשמיכות הובלה, ניילון נצמד או פתרון אחר – הכל בהתאם לאופי החפץ ולמידת ההגנה לה הוא זקוק (למידע נוסף, ראו בדף "לחשוב מחוץ לקופסה"). עבור בגדים בתליה, כגון חולצות וחליפות, אנחנו מציעים מתלה מיוחד להובלות שמאפשר העמסה ופריקה מהירות, ללא צורך בקיפולים ובגיהוצים. בהתאם לסידורי הלינה שלכם, נוכל גם להשאיר את החפצים החיוניים למשך הלילה ולהשלים את האריזה למחרת.

 

למה חשוב שצוות מקצועי יבצע אריזה לפני ההובלה?

כאשר אנשי המקצוע מבצעים את האריזה בעצמם, הם יכולים לקחת עליה אחריות ולהציע לכם ביטוח על התכולה – אופציה שאינה קיימת עבור אריזה עצמית. כמו בכל חברות ההובלה האחרות (ושלא יספרו לכם סיפורים…), הביטוח מכסה רק את שלב ההעברה במשאית. הפוליסה כוללת השתתפות עצמית של עד 800 ש"ח וסכום ביטוח כולל של עד 120,000 ש"ח, כמובן בהתאם לתנאים.

הניסיון רב השנים שלנו מלמד שלמרות התוספת הקטנה במחיר, אריזה מקצועית מייעלת בצורה משמעותית את תהליך המעבר, והזמן וההתרוצצות שייחסכו בזכותה יהיו שווים לכם כל שקל.